WORKSHOP „INFLUENCEŘI V DESTINAČNÍM MANAGEMENTU“
K čemu je spolupráce s travel bloggery a dalšími typy influencerů jako jsou instagrammeři a youtubeři?
Nalaďte se na stejnou vlnu jako oni, porozumějte jim, a využijte tento nejnovější marketingový kanál ve prospěch svého byznysu a rozvoje destinace.
Tradiční formy marketingu již nefungují jako dříve. Reklama v časopisech nepřiměje lidi objednat si vaši službu. Navíc po zhlédnutí skončí v koši. Inzerujete-li už nějakou dobu on-line, určitě vám neuniklo, jak spotřebitelé přestali reagovat na bannery a čím dál více používají nástroje pro blokování reklam. I PPC kampaně se stávají čím dál dražšími s čím dál horšími výsledky. Inzerce na Facebooku je fajn, ale nespasí vás. Něco vám v marketingovém mixu chybí.
Opening hours
Řešení?
Dle mnohačetných studií, které byly mnohokrát ověřeny v praxi, mají spotřebitelé obrovskou důvěru v názory influencerů a ti tak ovlivňují jejich nákupní rozhodování – kterou destinaci návštíví, kde se ubytují, za jaké služby a produkty budou utrácet peníze. Naskočte na vlnu obsahového marketingu, než vám s ní ujede vlak. Spolupráce s influencery už dnes není dobrovolná, jestli chcete nadále prosperovat, je to nezbytná součást vašeho byznysu.
Pro koho je workshop určen
- Destinační managementy
- Představitelé veřejné správy působící v cestovním ruchu
- Cestovní kanceláře a agentury
- Poskytovatelé prohlídek měst
- Poskytovatelé zážitků
- Poskytovatelé dopravních služeb
- Hotely, hostely, kempy a další ubytovací zařízení
- Prodejci produktů určených pro cestovatele
Co se dozvíte?
- Kdo je travel influencer a jaký vliv má na vaše zákazníky
- Proč je důležité s influencery spolupracovat a jak na ně
- Co spolupráce s blogery, instagramery a youtubery přinese pro váš byznys?
- Ukázka případové studie a úspěšných kampaní s influencery (best practice)
- Jak díky influencer marketingu posilovat partnerskou spolupráci v destinaci?
- Jak a kde hledat relevantní influencery ke spolupráci a jak je analyzovat?
- Jak správně nastavit kampaň s influencery?
- Jak se stát díky influencer marketingu mezinárodní destinací/značkou?
- Jak změřit influencer marketing a návratnost investice do kampaní?
Workshopem provází: Tomáš Kadlec
Tomáš Kadlec působí jako marketingový specialista v cestovní agentuře Northern Hikes a jeho specializací je Influencer marketing. Přes rok působil v agentuře CzechTourism jako social media manažer, kde vytvořil globální strategii pro sociální média, nastavil nový systém partnerského marketingu a zorganizoval několik českých i mezinárodních influencer kampaní, včetně české premiéry 1. Mezinárodní Instameet a Instatrip v ČR. Díky proniknutí do mezinárodní i české komunity travel influencerů se posledním rokem zaměřuje také na spolupráci značek s travel influencery. V rámci své konzultantské činnosti vede workshopy, tvoří a organizuje kampaně s influencery. Spolupracoval s několika destinačními managementy, hotely, cestovními kancelářemi a PR agenturami - např. České Švýcarsko o.p.s., Jihočeská centrála cestovního ruchu, Brána do Čech, Velkopopovický Kozel, Asten hotels, PR konektor, BOTAS 66 a nově spolupracuje s Turistickým spolkem Lipenska.
Pořadatel: Turistický spolek Lipenska
Termín: úterý, 30.1. 2017
Čas začátku: 9:00
Čas konce: 14:00
Místo konání: Welness Hotel Relax
Cena celodenního workshopu: 750,- Kč (v ceně je zahrnuto občerstvení, vč. oběda)
vč. coffee breaku a oběda
750 Kč
Recommend to a friend